تور آنتالیا ، لذت فراموش نشدنی ساحل گردی‎ها

اگر شماهم اهل تفریحات آبی هستید و می‌خواهید سفری پر از حضور طبیعت داشته باشید، تور آنتالیا را از دست ندهید. این سفر حسابی شما را پر انرژی می‌کند. در ساحل‌ها قدم بزنید، از درخشش خورشید به روی پوستتان لذت ببرید و آسمان شب‌های ساحل را فراموش نکنید. آنتالیا بهترین انتخاب برای تفریحات آبی است و تا چشم کار می‌کند می‌توانید پارک‌های آبی را با بهترین فناوری‌ها روز دنیا پیدا کنید و لذت سفرتان را دو چندان کنید. در این سفر می‌توانید لحظه‌هایی رمانتیک را تجربه کنید. به همین دلیل است که آنتالیا یکی از اولین انتخاب‌ها برای ماه عسل است.

تاریخچه آنتالیا

آنتالیا یک خط ساحلی کوچک بود که به مرور گسترش پیدا کرد. با افزایش گردشگران این بخش از خاک کشور ترکیه، توسعه‌ی فراوانی پیدا کرد. تاریخ این منطقه را می‌توانید در موزه تاریخ آنتالیا به تماشا بنشینید و بیشتر با آن آشنا شوید. آثار معماری دیگری نیز در درک تاریخ به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید با انتخاب تور آنتالیا به دیدن مسجد یولی مناره و دروازه هادرین بپردازید. این شهر در دوره‌ی نیز پایتخت ترکیه بوده.

بهترین زمان برای آنتالیا گردی

آنتالیا هوایی مدیترانه‌ای دارد. در بهار و تابستان می‌توانید به آنتالیا سفر کنید. بهارهای آنتالیا با سوز آرام نسیم‌های بهاری همراه است و ممکن است کمی اذیت شوید. اما تابستان‌های این شهر، بهترین انتخاب برای سفر است. با انتخاب تور آنتالیا در تابستان، خودتان به یک آبتنی اساسی دعوت کنید. در این زمان می‌توانید به تفریحاتی چون کایاک سواری یا سافاری بپردازید.

به آنتالیا سفر کنید و از دیدن طبیعت و امکانات آن لذت ببرید. ممکن است این سفر کمی لوکس باشد، اما شک نکنید که ارزشش دارد تا با تور لحظه آخری آنتالیا همسفر شوید. اگر دلتان برای طبیعتی بکر و شگفت‌انگیز تنگ شده است از مرکز شهر فاصله بگیرید.



با سفرزون همراه باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.