تور باداب سورت ؛ سفر به دنیای کارتون‌ها

باداب سورت، جایی است که به محض دیدن آن چند دقیقه‌ای را در سکوت فرو می‌روید و محو می‌شوید.

تور باداب سورت با چشمه‌های پلکانی‌ و زعفرانی رنگ شما را به دنیایی متفاوت می‌برد که تا به حال آن را تجربه‌نکرده‌اید. در اطراف چشمه‌ها درختچه‌های زرشک وحشی، شما را به دنیای کودکیتان پرتاب می‌کند و بالاتر از آنجا، جنگل‌های سوزنی برگ، شبیه به دنیای کارتون‌هاست!

چشمه‌هایی که شبیه به باداب سورت هستند که با همین ترکیبات و رنگ وجود دارند در پاموکاله در ترکیه، ایوان‌های مطبق سفید و صورتی در نیوزیلند، بایشوایتای در چین، باگنی سان فلیپو در ایتالیا، منطقه سنگ زرد در آمریکا و هیرو ال آگورا در مکزیک یافت می‌شوند.

به جای صرف هزینه‌های بالا برای دیدن این نوع چشمه‌ها و سفرهای وقت‌گیر و طولانی به کشورهای دیگر، فقط کافیست تور ارزان قیمت باداب سورت را بخرید و در زمانی کمتر از ۷ ساعت به آنجا برسید و چشمتان از زیبایی و شکوه آن پر شود.

باداب سورت کجاست؟

باداب سورت از مجموعه چشمه‌های شگفت‌انگیزی است که به عنوان دومین اثر ملی بعد از کوه دماوند به ثبت رسیده و در ارتفاع ۱۸۴۱ متری از سطح دریا قرار دارد.

تور باداب سورت بهترین چیزی است که می‌تواند شما را به مرز میان سمنان و ساری برساند و محبوب‌ترین منطقه کیاسر را پیش چشمتان بگذارد.

چند دقیقه با چشمه‌های باداب سورت و تفاوت شگفت‌انگیز آن‌ها

اگر با تورهای ارزان قیمت باداب سورت، خودتان را به این منطقه جذاب و شگفت‌انگیز برسانید، مجموعه‌ای از چشمه‌ها را می‌بینید که هر یک از آن‌ها از نظر رنگ، بو، مزه و حجم آب با دیگری متفاوت است!

این چشمه‌ها منبع دارویی طبیعت هستند و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفیداند:

چشمه اول:

این چشمه با آب بسیار شور و عمق زیاد در باداب سورت قرار دارد که در فصل تابستان مکان مناسبی برای آب‌ تنی و لذت بردن از خنکای آن است. آب این چشمه دارویی طبیعی برای درمان دردهای کمر، پا، رماتیسم، بیماری‌های پوستی و سردرد و میگرن است.

یخ نزدن آب این چشمه در زمستان، ویژگی منحصر به فردی است که اگر تور باداب سورت را در این فصل انتخاب کنید، آن را می‌بینید.

چشمه دوم:

اطراف این چشمه مقدار اندکی رسوب آهن وجود دارد و با گذشت سال‌های طولانی در قسمت شیب پایین دست کوهستانی، جریان آب‌های رسوبی و معدنی چشمه باعث به وجود تمد صدها طبقه و ده‌ها حوضچه‌ پلکانی بسیار زیبا به رنگ‌های نارنجی، زعفرانی و قرمز در اندازه‌های مختلف شده است.

در تور باداب سور چه چیزهایی به همراه داشته باشیم؟

کفش مناسب و راحت برای پیاده‌روی

لباس متناسب با فصل

کوله مناسب برای سفر دو روزه و وسایل سبک و کم حجم

اگر قرار است شب را در کمپ بخوابید، حتما کیسه خواب مناسب و زیرانداز ‌مخصوص سفر همراهتان باشد.

چگونه به باداب سورت برویم؟

آدرس این مکان شگفت‌انگیز که با یک تور ارزان قیمت یکروزه می‌توانید به آنجا برسید از این قرار است: استان مازندران، جنوب شهرستان ساری، بخش چهاردانگه، دهستان پشت کوه، روستای سورت، حدفاصل روستاهای اروست و مال خواست.

بهترین مسیری که می‌توان از تهران طی کنید تا به باداب سورت برسید این است که به سمت سمنان حرکت کنید و پس از گذشتن از شهمیرزاد و فولاد محله، به روستای اورست برسید و از آنجا با فاصله بسیار کمی، باداب سورت را ببینید.

اگر دوست دارید اولین سفرتان به باداب سورت، برنامه‌ریزی شده، راحت و همراه با تور لیدر برای توضیح زیبایی‌های منطقه باشد، تور باداب سورت را انتخاب کنید تا این چشمه‌های پلکانی زعفرانی را از نزدیک ببینید.

با سفرزون همراه باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.