تور ترکیه ، کشور سواحل پاک

سفر به ترکیه، مجموعه‌ای از لذت‌هایی است که باید در سفرتان بچشید. از تاریخ و هنر و معماری تا زندگی روزمره مردم، هر کدام قصه‌ای دارند تا برای شما روایت کنند. برای گشت و گذار در این کشور، بهترین انتخاب، همسفری با تور ترکیه است. همراهی کسانی‌که کشور را به خوبی می‌شناسند، این فرصت را به شما می‌دهد تا از تمام جنبه‌های سفرتان لذت ببرید.

ترکیه دارای نشان blue flag است. این نشان به پاک‌ترین سواحل اروپا اعطا می‌شود. علاوه بر این سواحل آرام و زیبا، آثار تاریخی، مساجد و کلیساهایی که در طول تاریخ در کشور ترکیه بنا شده‌اند، می‌تواند هیجان انگیز باشد. پس خودتان را برای تور ارزان قیمت ترکیه آماده کنید و کوله بارتان را برای بازدید از استانبول، آنتالیا، آنالیا، بدروم و… آماده کنید که سفری لذت‌بخش در انتظار شما است.

تاریخچه ترکیه

این کشور در گذر زمان، حوادث بسیاری را به خود دیده است. از همین تاریخ پر فراز و نشیب، هر آنچه که امروز برای شما جذاب است، به جا مانده. از زیباترین جاهای دیدنی‌ ترکیه ، می‌توان به مساجد و کلیساهای آن اشاره کرد. در بخش ترکیه بخشی به‌نام تروی وجود دارد که بسیاری آن را به افسانه‌ی ترو نسبت می‌دهند. با انتخاب تور ترکیه ، خود را به مهمانی رنگ، طعم و زیبایی دعوت کنید. در دوران باستان، ترکیه تحت فرمانروایی دولت شهرهای لودیه و ایونیا بود. پس از آن خاک این کشور زیر پرچم هخامنشیان در آمد. با حمله‌ی اسکندر، سلوکیان حاکم ترکیه شدند و در آخر این خاک به دست رومیان افتاد. ترکیه پس از تجربه‌ی امپراطوری بیزانس و سپس عثمانی‌ها، در نهایت به جمهوری فعلی رسید.


بهترین زمان برای ترکیه گردی

بهترین زمان برای سفر به ترکیه، بهار و تابستان است. ماه‌های آوریل تا می (اردیبهشت و خرداد) و ماه‌های سپتامبر تا نوامبر( مهر تا آذر)، بازه‌ی زمانی مناسبی است. همچنین این کشور در روزهای فستیوال‌ها یا حراج‌های بزرگ، دیدنی‌تر می‌‍شود. پس اگر تحمل شلوغی را دارید، این زمان‌ها را از دست ندهید. بهمن و اسفند اوج شلوغی‌های این کشور است. در همان روزها می‌توانید با تور لحظه آخری ترکیه همراه شوید.

پس تا آب وهوای منطقه مساعد است، تور ترکیه را خریداری کنید  تا در سریع‌ترین زمان ممکن به سفری بدون ویزا بروید!


با سفرزون همراه باشید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.