تور باتومی ، سفر به شهر ساحل‌ها

سفر به باتومی برای کسانی‌که طرفدار تفریحات آبی هستند، یک سفر به یاد ماندنی است. این شهر گرجستان، به دلیل داشتن ساحل‌های زیبا، بسیار محبوب است. مردم بر این باورند که سواحل باتومی خاصیت درمانی دارند و به همین علت، نام ساحل مغناطیسی به آن‌ها داده شده است. تور باتومی می‌تواند تجربه‌ای متفاوت با تور تفلیس باشد. چرا که باتومی روحی ترک در کنار روح قفقازی خود دارد. این به دلیل نزدیکی شهر باتومی به ترکیه است. از جذابیت‌های خاص این شهر ، باید به کافه‌های آن اشاره کرد. کافه‌هایی که با تاریک شدن هوا، شلوغ‌تر از همیشه می‌شوند و شما می‌توانید تجربه‌ی یک شبگردی بی‌نظیر را داشته باشید.

یکی دیگر از زیبایی‌های طبیعی شهر باتومی انبوه درختان متنوع آن است که شما را سرشار از انرژی می‌کنند. نزدیکی ساحل زیبای باتومی به دریای سیاه باعث شده است که تفریحات آبی در این منطقه رونق فراوانی دارد. شما برای سفر به این شهر نیازی به ویزا ندارید. تور ارزان قیمت باتومی برای شما به صرفه تمام می‌شود.

تاریخچه باتومی

باتومی مانند بسیاری دیگر از بخش‌های سرزمین قفقاز، تاریخی طولانی دارد. این شهر بخشی از امپراطوری بزرگ هخامنشی بود که پس از حوادث این سلسله، شهر هم در طی تاریخ میان حاکمان و نیروهای مختلف دست به دست شد. اثر این تغییرات پی در پی را می‌توان در معماری متنوع شهر باتومی دید. این تنوع در تور باتومی شما را مجذوب خود می‌کند. به ویژه که بخشی از شهر به نام باتومی قدیم، شما را به سوی خود فرا می‌خواند. در این‌جا می‌توانید قدیمی‌ترین بافت باتومی را تماشا کنید و سفری تماشایی در تاریخ هنر و معماری آن داشته باشید.


بهترین زمان برای باتومی گردی

به دلیل نزدیکی این شهر با دریای سیاه، اغلب روزهای هوایی مرطوب و بارانی در شهر جریان دارد. باتومی در ماه اوت، بیشترین دما را تجربه می‌کند. ژانویه نیز سردترین ماه سال برای این شهر است. بهترین زمان سفر به باتومی بر اساس آب و هوا، ۱۶ آوریل تا ۱۶ جولای (۲۷ فروردین تا ۲۵ تیر) و ۲۷ آگوست تا ۱۸ نوامبر (۵ شهریور تا ۲۷ آبان) است. پس تا فرصت باقی است تور باتومی را خریداری کنید.


با سفرزون همراه باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.