آبشار بیشه لرستان ، زیبایی بزرگتر از نام

می خواهیم در این مقاله از سفر زون شما را به دل طبیعت لرستان ببریم، جایی که آب با سنگ آشتی می کند و آبشار عظیمی به وجود آمده است. از آبشار بیشه لرستان حرف می زنیم، آبشاری که شاید به اندازه آبشار نیاگارا آفریقا بر سر زبان ها نیامده است ولی قطعا زیبایی ای که به شما عرضه می کند بزرگتر از نامش است. آبشار بیشه از جاهای دیدنی لرستان به شمار می‌آید. 

شاید بزرگترین مشکل آبشار بیشه لرستان این است که نامش آنقدرها هم سخت نیست و معمولی به نظر می رسد وگرنه این آبشار پتانسیل این را داشت که در اطرافش بزرگترین دهکده های گردشگری بنا شود. با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید تا بیشتر در مورد آبشار بیشه لرستان و زیبایی هایش بدانید.

یک قدم آشنایی با آبشار بیشه لرستان

آبشار بیشه

لقب دیگر لرستان در بین طبیعت روها و آنهایی که طبیعت گردی را به صورت حرفه ای دنبال می کنند سرزمین آبشارها است. لرستان آبشارهای متعددی دارد ولی معروفترین و سرشناس ترین آنها، آبشار بیشه است. نزدیک به پنجاه متر ارتفاع آبشار است. این آبشار در انتها به رود سزار می رسد. عرض تاج آبشار تا نقاطی بالای پانزده متر اندازه گیری شده است، این آبشار به روستای بیشه و شهر سپید دشت نزدیک است.

راههای رسیدن به آبشار بیشه لرستان

فاصله آبشار بیشه لرستان از شهر درود سی وپنج کیلومتر و از شهر خرم آباد ۶۵ کیلومتر است. برای رسیدن به این مکان دو نوع روش وجود دارد.

روش قطار، یک تجربه کوتاه

آبشار-بیشه-لرستان

 

راه آهن لرستان یکی از زیبا ترین و تماشایی ترین خط آهن هایی است که در کشور وجود دارد، سرعت قطار در این منطقه آنقدر بالا نیست ولی لذت تماشای مناظر و چشم انداز های طبیعی برای شما انچنان محیا نیست.

شما می توانید از ایستگاه درود به قصد ایستگاه بیشه قطار سوار شوید بعد از پیاده شدن از ابشار بیشه به راحتی می توانید با طی فاصله کمی به آبشار بیشه لرستان برسید. این شیوه رفتن بیشتر به درد افرادی می خورد که قصد دارن تجربه قطاری داشته باشند و از داشتن ماشین بی بهره هستند. اگر وسایل زیادی همراه خود دارید واقعا این مسیر پیشنهاد ادامه مطلب....


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.