مراکز خرید بدروم : خرید دلپذیر در بهشت کرانه‌ی دریای اژه

بی‌تردید، بدروم یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است. این شهر با داشتن سواحل ماسه‌ای فوق‌العاده، فضای شهری بی‌نظیر و هتل‌ها و کافه‌ها و رستوران‌ها و مراکز خرید عالی، چند سالی است که به یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری ترکیه تبدیل شده است؛ به‌ طوری‌که هم در لیست سفر گردشگران بین‌المللی و هم اهالی کشور ترکیه قرار دارد. در این شهر ساحلی زیبا، علاوه بر این‌که امکانات فوق‌العاده‌ای برای استراحت و خوش‌گذرانی فراهم است، مراکز خرید پرتعدادی وجود دارد که گردشگران با هر میزان بودجه‌ای می‌توانند خریدی رضایت‌بخش و لذت‌بخش را تجربه کنند. در این مطلب قصد داریم مراکز خرید بدروم را معرفی کنیم، اگر قصد سفر به بدروم را دارید و گوشه‌چشمی هم به خرید دارید و یا اصولا از خرید در سفر لذت می‌برید، با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.

شهر بدروم : یادگار شکوه دوران باستان

bodrum بدروم یکی از شهرهای زیبای ترکیه که مراکز خرید زیادی داردbodrum بدروم یکی از شهرهای زیبای ترکیه که مراکز خرید زیادی دارد

بد نیست پیش از آن‌که به سراغ معرفی مراکز خرید بدروم برویم، کمی درباره‌ی این شهر زیبا و افسانه‌ای بگوییم. بدروم در استان مولا در جنوب غربی ترکیه و در امتداد دریای اژه قرار دارد. بدروم در محلی قرار گرفته که در دوران باستان شهر هالیکارناسوس نامیده می‌شد؛ شهری که جایگاه معبد هالیکارناسوس، یکی از عجایب هفتگانه جهان بود. این معبد در قرون وسطی در اثر زلزله نابود شد.

گشت و گذار در بدروم

gullet کشتی‌های سنتی ترکیه‌ایgullet کشتی‌های سنتی ترکیه‌ای

بدروم یکی از مراکز صنعت گردشگری ترکیه است و نیز بازار اهالی شبه جزیره بدروم، شامل چندین شهر کوچک و دهکده‌‌ در کناره‌ی ساحل، محسوب می‌شود. بدروم تا دهه‌ی ۶۰ میلادی فقط یک دهکده ماهیگیری کوچک بود تا این‌که تعدادی از روشنفکران و نویسنده‌های ترک شروع کردند به نوشتن درباره‌ی این شهر و لذت سفر با قایق‌های سنتی گوله (gullet) در اطراف سواحل و رنگ آبی بی‌همتای دریای اژه.

لذت بردن از تفریحات آبی بدروم

تفریحات آبی در بدروم بسیار جذاب و طرفداران بسیاری داردتفریحات آبی در بدروم بسیار جذاب و طرفداران بسیاری دارد

این توصیفات پرشور عده‌ی زیادی را ترغیب کرد تا برای تجربه‌ی لذت‌بخش مشابه به این دهکده سفر کنند و کم‌کم، بدروم به مقصدی برای قایق‌رانی تبدیل شد و آب‌وهوای گرم و غیرشرجی این شهر کمک کرد تا به مقصد ویژه برای گردشگرانی تبدیل شود که از ترکیب گذشته‌ای باستانی و تفریحات و خوش‌گذرانی‌های خاص گردشگران لذت می‌برند. در این شهر، در کنار خرید لذت‌بخش در مراکز خرید بدروم، می‌توانید از ادامه مطلب...

خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.