سفر به عمان ،راهنمای سفر به کشوری با قلبی در خلیج فارس

بهترین زمان سفر به عمان از میانه‌های پاییز تا اواخر فروردین است که هوای کشور‌های عربی رو به خنکا می‌گذار و بادهای بهاری از سطح آب‌ها به سوی این کشورها می‌وزند.

برای این سفر به عمان می‌توانید با هواپیما به فرودگاه مسقط پایتخت عمان بروید. در این سفر از پهنه‌ی آب‌ها و طبیعت عبور کنید تا تجربه‌ای نو به شما هدیه ‌کنند. با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.

محبوب‌ترین جاهای دیدنی عمان

سفر به عمانسواحل زیبای عمان

کوهستان سبز (Jebel Akhdar) ، چشم‌اندازی خیال انگیز در سفر به عمان

سفر به عمانکوهستان سبز ، نشاط بی انتها

جبل اخضر یا کوهستان سبز نام کوهی زیبا در کشور عمان و از مشهورترین کوههای آن است. در دل کوهستان میوه‌های سردسیر و چشمه‌های گوناگونی در جریان است و دره‌های پر فراز و نشیب آن چشم اندازهای منحصر به فردی بوجود آورده‌اند. جبل اخضر دارای زمین‌های حاصل خیز کشاورزی و آب شیرین است و بیشتر مردم روستا به کشاورزی مشغولند. باغ و زمین‌های زراعی بسیاری در روستاهای قله‌ی‌کوه و پایه‌ی کوه در حال رشد و بالیدنند. ساکنان این منطقه‌ی کوهستانی در کنار کشاورزی از کوه‌های اطراف روستاها عسل جمع‌آوری می‌کنند و می‌فروشند، عسل این مناطق طعم مخصوصی دارد و گران قیمت است.

قلعه نخل ، میراث تاریخی عمان

%D9%82%D9%84%D8%B9%D9%87-%D9%86%D8%AE%D9%84-%D8%B9%D9%85%D8%A7%D9%86.jpgتاریخ در قلعه نخل

قلعه‌ی زیبای نخل یکی از محکم‎‌ترین قلعه‌های کشور پادشاهی عمان است و در شهر نخل بنا شده. این قلعه از محبوب‌ترین قلعه‌های کشور است که بازدیدکنندگان بسیاری دارد. قلعه نخل یکی از بارزترین نقاط گردشگری در کشور عمان به شمار می رود و از موقعیت بسیار عالی و بی نظیری برخوردار است.

غار مجلس الجن (Majlis al Jinn Cave) ، حفره‌ی ترسناک طبیعت

%D8%BA%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D9%86-%D8%B9%D9%85%D8%A7%D9%86.jpgکشف راز طبیعت در غار مجلس الجن

مجلس الجن از عجیب‌ترین و زیباترین غارهای جهان است که از عمیق‌ترین غارهای دنیا محسوب می‌شود. عمق این غار از یک ساختمان ۵۰ طبقه نیز بیشتر است و نام وحشت‌آور آن مسافران و ماجراجویان بسیاری را جذب می‌کند. دسترسی به این غار عمیق از طریق ادامه مطلب...

خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.