کافه های تهران ، گشت‌وگذار در گوشه‌های دنج پایتخت

کافه‌گردی یکی از لذت‌های پرطرفدار شهرنشینی است که در زندگی پر ترافیک امروز نقش جذابی برای بیش‌تر مردم، به‌خصوص پایتخت‌نشین‌ها دارد. این‌بار با مجله گردشگری سفرزون همراه شوید تا به گوشه‌به‌گوشه‌ی شهر سر بزنیم و در دنج‌ترین کافه های تهران خودمان را به یک طعم خوشمزه مهمان کنیم.

کافه مسعودیه تهران ، یک فنجان قهوه‌ی قجری

کافه های تهران - کافه مسعودیهچشیدن طعم قجری در مسعودیه

اگر هوس نوشیدن یک فنجان گرم در اتاق‌های قجری را کرده‌اید، کافه مسعودیه خوراک خودتان است. در میان کافه های تهران ، مسعودیه با حس نوستالژیک تهرانی پذیرای شماست؛ حسی شبیه سرزدن به مادر بزرگ و پدربزرگ در یک عمارت مجلل قجری! نشستن روی یک صندلی چوبی، پشت میزی که با پارچه‌ی خوش‌نمای گل‌گلی تزیین شده، پر از صمیمیت دلنشین ایرانی است و باید با خوردن یا نوشیدن یک طعم خوشمزه داخل ظروف خوش‌نقش ایرانی در عمارت مسعودیه کاملش کنید.

آدرس: خیابان ملت، بالاتر از ایستگاه مترو ملت، عمارت مسعودیه

تلفن: ۰۲۱۳۳۹۹۲۰۲۶

کافه چای بار ، آرامش در فضای سبز عمارت کلاه فرنگی

کافه های تهران - چای بارحس خوب بودن در کافه چای بار

اگر شما هم اهل گشت درکافه های تهران باشید، با ما هم عقیده‌اید که چشیدن یک طعم دلچسب در هوای خنک و آرامش‌بخش باغ، یک تجربه‌ی معرکه از لحظه‌های تهران‌ گردی است. کافه چای بار در خیابان دزاشیب جای دنجی برای فرار از شلوغی شهر است. در این کافه حتماً غذاها و نوشیدنی سنتی را سفارش بدید و با آرامش و عطر فضای باغ، لذتش رو چند برابر کنید.

آدرس: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۱۰۳۱۱

کافه دیاموند ، یک بعد از ظهر پر از خوشمزگی

کافه های تهران - کافه دیاموندکافه بازها در دیاموند

حس خوبی که این کافه به مشتری‌هاش می‌دهد را نمی‌شود فراموش کرد. این‌جا برای یک خلوت دو نفره انتخاب فوق‌العاده‌ای است. آجر به آجر ساختمان این کافه آرامش را به کافه‌نشین‌ها انتقال می‌دهد. دیاموند برای زمان صبحانه هم مثل ساعت‌های دیگر روز، منوی خوشمزه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد. میزهای این کافه ادامه مطلب...

خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزونمراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.